SPRZEDAM
- Marka:
- Skoda
- Model:
- Octavia
- Historia:
-
Krajowy
Ks. serwisowa
- Nadwozie:
-
Kombi
- Rok produkcji:
- 2010
- Przebieg:
- 68100 km
- Moc:
- 122 KM
- Pojemność:
- 1400 cm³
- Przeglą do:
- 06-2018
- Ubezpie. do:
- 06-2018
- Napęd:
-
Tylna oś
- Ilość drzwi:
-
4
- Paliwo:
-
Benzyna
- Kolor:
-
Szary
- Wyposażenie:
-
Lakier metalik
Immobiliser
Pilot
CD
Klimatyzacja
Poduszki powietrzne
Centralny zamek
Regul. fotela
ABS
Dzielona kanapa
EL. Lusterka
Regul. kierownicy
Alufelgi
Wspomaganie kierownicy
EL. Szyby
Alarm
Radio
Opis:
Sprzedaję nasz rodzinny samochód, mega pojemną Skodę Octavię II Kombi. Pracuję zdalnie z domu, żona ma drugi mniejszy samochód, więc kilometry rosły dość powoli. Dla bardziej dociekliwych kalendarium użytkowania na końcu ogłoszenia. Samochód użytkowany przez osobe niepalącą, tapicerka wymaga uprania, bo z tyłu podróżowała dwójka dzieci.
Samochód do obejrzenia w Płocku po wcześniejszym kontakcie.
Z samochodem sprzedaję dwa komplety kół
- opony zimowe Goodyear Ultra Grip, kupione w X 2016 na stalowych felgach (widoczne na zdjęciu)
- opony letnie (jakiś Continental) na alufelgach Ronal (bardzo podobne do tych, które znalazłem na oponeo i są na jednym ze zdjęć).
W silniku przy około 48 tys. km wymieniany był napinacz, łancuch rozrządu, prowadnica, itd. (w ASO, koszt 3500zł)
Usterki/defekty
- rysa na tylnym zderzaku od bramy garażowej, bo za płytko wjechałem do garażu
- rysa na tylnym nadkolu od bramy wjazdowej, bo wiatr zamknął ją w trakcie wjeżdżania na posesję
- klamka od kierowcy czasami nie cofa po jej wyciągnięciu
- elektryczna szyba od strony pasażera czasem się zacina i wraca do pozycji zamkniętej albo otwartej (prawdopobonie wyrobiony mechanizm opuszczania), trzeba zamknąć ponownie i jest już ok
- wgniecenie na przedniej rejestracji, przypuszczalnie po czyimś haku na parkingu
Co jeszcze
Turbina kilka miesięcy temu raz odmówiła posłuszeństwa, ale pomógł jej 10 minutowy postój i potem działała normalnie. Z tego co rozmawiałem z mechanikiem to prawdopodobnie wynika ze sposobu w jaki użytkowany jest samochód, czyli głownie trasa dom-przedszkole-supermark et i nagromadzonej tam sadzy, podobno przegonienie samochodu na wysokich obrotach po trasie powinno wypalić nagromadzoną sadzę i sprawić, że problemy nie będą się pojawiać.
Kalendarium użytkowania i większych napraw (tych, na które mam faktury albo dokumenty z ASO/serwisu)
V 2012 - 2370 0km - kupuję samochód
VI 2012 - 23800 km - pierwszy przegląd w ASO Płock
VI 2012 - 24050 km - z ciężarówki jadącej przed nami spada kawałek blachy falistej i uderza w przód i bok samochodu. Szkoda likwidowana z OC sprawcy (zdjęcia z miejsca wypadku i faktury do wglądu), malowanie i wymiana kilku części (krata wlotu, listwa boczna, nakładka zderzaka) + malowanie i lakierowanie błotnika i drzwi. Koszt naprawy w lakierni ASO 3800zł (zapłacone bezgotówkowo z OC sprawcy)
IV 2014 - 36066 km - kolejny przegląd w ASO Płock
V 2014 - 37410 km - ktoś zahacza o lusterko na parkingu, wymiana na nowe w ASO
VII 2015 - 47584 km - wizyta w ASO. Słychać było klekotanie silnika zaraz po uruchomieniu, co w silnikach 1.4 TSI z tego roku sugerowało problem z napinaczem i łańcuchem rozrządu. Nie chcąc ryzykować, że silnik stanie mi w trasie i szkody będą znacznie większe, wymieniam napinacz, łańcuch rozrządu, prowadnicę, itd. (koszt całości w ASO 3500zł)
X 2015 - 49601 km - naprawa zacinającego się zamka klapy bagażnika w ASO
VI 2016 - 55249 km - wymiana oleju i filtrów, odgrzybianie klimy (nie w ASO, ale też nie u Pana Janka pod blokiem)
VI 2017 - 62780 km - badanie techniczne
VII 2017 - nie wpisany przebieg - wymiana oleju, filtru oleju, powietrza i paliwa, klocka i dwóch tarcz hamulcowych